Doprava zboží
Objednané zboží vám doručíme hned několika způsoby. Jaké to jsou se dozvíte právě zde.
PPL
Převzetí a reklamace:
Zásilku s poškozeným obalem můžete od řidiče převzít, musíte však informaci o poškození uvést do skeneru řidiče (převzetí s výhradou).
Pokud jste převzali zásilku, jejíž obsah je poškozen a obal při převzetí nejevil známky poškození, je nutné reklamaci nahlásit přes webový formulář, a to do 7 kalendářních dnů od doručení zásilky. Pro vyplnění formuláře budete potřebovat fotografie zásilky, obsahu, výplně a obalu včetně všech etiket, které na zásilce jsou, a přiložte prodejní fakturu.
Reklamaci vždy PPL řeší s příkazcem zásilky. Příjemce zásilky svou reklamaci uplatňuje u odesílatele zásilky. Lhůta na vyřízení kompletní doložené reklamace je 30 dní.
Upozornění
Nahlášení skrytého poškození zásilky po stanovené lhůtě 3 dnů, již nelze
akceptovat. Po uplynutí této lhůty nebude přistoupeno k jakékoli
kompenzaci za poškození zboží
Maximální hmotnost jednoho balíku je 30 kg
- Garantovaná doba dodání
- Kvalitní, rychlá a spolehlivá služba
- Velké množství doplňkových služeb
- Jediná zásilka, jejíž obsah může mít hmotnost až 30 kg
Upozornění
Nahlášení skrytého poškození zásilky po stanovené lhůtě 2 dnů, již nelze
akceptovat. Po uplynutí této lhůty nebude přistoupeno k jakékoli
kompenzaci za poškození zboží.
Zásilkovna
O tom, že je zásilka připravena k odběru Vás Zásilkovna informujeme SMS zprávou a emailem. Následně běží lhůta na vyzvednutí zásilky. Pro zasílání zboží přes Zásilkovnu platí následující omezení: maximální hmotnost zásilky 5 kg, maximální rozměr jedné strany zásilky 50 cm, maximální součet rozměrů všech tří stran zásilky 120 cm.
Při platbě dobírkou se vždy účtuje 30 Kč doběrečné.